czwartek, 25 sierpnia 2016

Moja fotografia na wystawie!!!


Dzisiaj nietypowy post, bo nie scrapowy. Chciałabym przedstawić moją kolejną pasję, którą jest fotografia. Jestem sympatykiem Komisji Fotografii Krajoznawczej. I w tym roku zostałam zaproszona do wzięcia udziału w wystawie, która odbyła się w kwietniu. Moim tematem były krasnale, które można spotkać w różnych częściach Wrocławia. Dzisiaj dzielę się z Wami moim zdjęciem i moją kolejną pasją. Zapraszam na stronę: Komisja Fotografii Krajoznawczej gdzie możecie znaleźć informacje o najbliższych wystawach, a także obejrzeć zdjęcia z wernisażu wystawy na której pojawiło się moje zdjęcie. Już myślę nad tematem mojej pracy na przyszły rok, która mam nadzieję po wystawie zostanie pokazana tutaj.
Moje zdjęcie, które pokazałam na wystawie

4 komentarze:

  1. Dzięki :-) Zapraszam częściej na bloga, bo myślę, że będą się tu co jakiś czas pojawiać zdjęcia, które robię. Już szukam pomysłu na temat przyszłorocznej wystawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakiego sprzetu uzywasz? :) gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie sprzętu brak zwykły smartfon musi mi wystarczyć :-) Jak to mówią moi znajomi fotografowie najlepszy aparat to taki, który mamy przy sobie, więc dla mnie to telefon.

      Usuń