wtorek, 23 sierpnia 2016

Witam


Witam na moim  blogu. Ten post miał pojawić się 1-go września ,ponieważ wtedy zaczyna się nowy miesiąc i nowy rok szkolny , tak na  dobry początek żeby nie tęsknić za latem i wakacjami. Niestety nie wytrzymałam!  Teraz mam dużo czasu wolnego więc zdecydowałam , że  wykorzystam go  na rozpoczęcie nowej  przygody - przygody z blogowaniem. Będę tu umieszczać zdjęcia wykonanych przeze mnie  prac, może znajdą się też tutaj   moje fotografie, takie ulubione , którymi będę się chciała z Wami podzielić . Mam nadzieję, że wiele osób  uda mi się zachęcić , a może nawet "zarazić" moją pasją . Zapraszam do zaglądania i komentowania.

2 komentarze:

  1. Czekam na pierwszy post z pracami :) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :-) Dzisiaj prawdopodobnie będzie post o moich zakupach na Twórczym Końcu Lata i może praca na wyzwanie w którym tam brałam udział, bo album z pokazu jeszcze niedokończony :-D

    OdpowiedzUsuń