środa, 28 grudnia 2016

Nowości u mnie i przyszłość bloga.

Hej. W końcu wróciłam do Was po dłuższej przerwie. Jakoś nie miałam okazji robić prac i wstawiać tutaj zdjęć. Dziś mam dla Was zdjęcia kartki, którą zrobiłam na roczek i zdjęcia zakupów, które przyszły do mnie z Chin. Będzie z czego tworzyć. Mam nadzieję, że od nowego roku uda mi się tutaj wstawiać więcej moich prac, dlatego próbuję też swoich sił w naborach do DT, żeby mieć więcej materiałów i motywacji do tworzenia prac. Jeśli znacie jakieś takie nabory i widzielibyście mnie tam w roli autorki to piszcie w komentarzach z chęcią spróbuję swoich sił. Teraz czekam najbardziej aż ruszy nabór do DT 13 arts.
                                           

Kartka na roczek
Foremka do Fimo, drewniane gwiazdki, kryształki

13 komentarzy:

  1. Śliczna kartka- i powodzenia!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na Twoje prace z nowych materiałów, a kartka urocza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze tylko masę Fimo muszę kupić i będę mogła używać foremki. Myślę, że kryształki w pracach też się będą pojawiać, ale w mniejszych ilościach.

      Usuń
  3. ciekawa praca, a stronę bym wyśrodkował :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Jak można zrobić takie wyśrodkowanie strony?

      Usuń
  4. Kartka jest przesłodka, myślę,że każdy mały szkrab by się bardzo ucieszył z takiego uroczego potworka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę myśleć już nad kolejnymi, albo wyprodukować swoją kolekcję potworków do takich kartek. Zapraszam częściej do zostawienia śladu po sobie na moim blogu :-)

      Usuń
  5. Podziwiam wszystkich, którzy własnoręcznie tworzą takie cuda! Musiałyby kosztować majątek, żeby oprócz materiału zapłacić za poświęcony czas!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często tak jest i nie wszyscy to rozumieją, dlatego tworzę dla Przyjaciół i Rodziny :-) I jeśli oni coś poproszą to za jakąś drobną kwotę, żebym mogła kupić kolejne materiały, bo to jest moja pasja, a nie sposób na zarobek. Zapraszam częściej na mojego bloga!

      Usuń
  6. ładne to ! Gratuluję pomysłowości oraz zdolności manualnych :) Ja jestem absolutnym beztalenciem w tego typu rzeczach więc szczerze podziwiam za talent.

    OdpowiedzUsuń