wtorek, 10 stycznia 2017

Kim jestem?

Hej. Dzisiaj trochę nietypowo, bo więcej w tym poście będzie tekstu niż multimediów. Mam nadzieję, że chociaż tytuł Was zaciekawił i przeczytacie ten post. Już jakiś czas temu na blogu pojawiło się Q&A dotyczące mojej przygody, ale pomyślałam, że może chcielibyście wiedzieć o mnie coś więcej. I akurat teraz jest do tego okazja, ponieważ biorę udział w konkursie gdzie trzeba było stworzyć prezentację o sobie i swoich marzeniach. Ja swoją stworzyłam i właśnie dziś chciałabym Was prosić o głosy na mnie w tym konkursie, który pomoże mi spełnić moje marzenia. Jeśli macie ochotę zagłosować to w 4 linijce w słowie "konkursie" macie ukryty link do miejsca gdzie można przeczytać mój opis do prezentacji i ją obejrzeć. Jeśli ktoś ma ochotę obejrzeć tylko prezentację i dowiedzieć się czegoś więcej o mnie to tutaj też będzie możliwość zobaczenia tego filmu. Blogspot zrobił dowcip i wstawił Wam ją na początek, więc może nawet już nikt z Was do tego fragmentu nie dojdzie. Jak Wam się podobała prezentacja? Czy Was nie zanudziło czytanie tego mojego tekstu? O tym wszystkim napiszcie mi w komentarzach.
Za każdy głos bardzo dziękuję!!!

PS. Postaram się, żeby następny post był już z moimi pracami, a nie tylko z tekstem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz