niedziela, 29 lipca 2018

Wizyta w Katowicach na otwarciu sklepu stacjonarnego Scrap.com.pl

Cześć. Znalazłam powód do napisania czegoś dla Was, bo wczoraj z moimi Przyjaciółmi z Kwiatu Dolnośląskiego wybraliśmy się, aż do Katowic. Było to otwarcie części stacjonarnej sklepu Scrap.com.pl i ich 9-te Urodziny.


Więcej opisu znajdziecie na blogu Kwiatu Dolnośląskiego :-) Zapraszam tam do zostawienia swoich komentarzy.


Teraz kilka zdjęć i jeszcze malutki dopisek ode mnie :-D Nie byłabym sobą gdybym jeszcze dwóch zdań nie skleciła tutaj :-P Chciałam Wam napisać, że ostatnie zdjęcie musi doczekać się na jakiś layout, ponieważ Latarnia Morska zadała mi je  oscrapować. Pod takim warunkiem zgodziła się je tylko zrobić :-P Będzie kolejne wyzwanie. Zakupy zrobiłam małe, bo tylko badziki marki Latarnia Morska. Ale powstała baza, którą będę uzupełniać i może wyjdzie z tego jakiś ciekawy layout.









I na sam koniec mam pytanko do Was wolicie jak coś napiszę na blogu rzadko, bo rzadko czy częściej zaglądacie do mnie na facebooka lub instagramie? Piszcie o tym w komentarzach to łatwiej zdecyduję czy coś pisać czy nie. Odnalazłam ostatnio moje stare layouty, nie jestem z nich zadowolona, ale pewnie jakiś pościk się o nich pojawi.

8 komentarzy:

  1. To nasze wspólne zdjęcie jest cudne i myślę, że ja sobie z nim też zrobię jakąś pamiątkę, bo ten Wasz najazd cudny warto udokumentować :D
    Niestety nie mam czasu regularnie wędrować po blogach czy FB i IG, więc bywam tylko od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest postęp, bo już je wywołałam teraz tylko usiąść i je oscrapować. Mam nadzieję, że do TKL mi to wyjdzie i to ja będę pierwsza :-P

      Usuń
  2. NAwet nie wiedziałam, że niedaleko mnie otworzyło się takie cudo, muszę koniecznie zawitac

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam się wybrać :-) Są też super warsztaty prowadzone na miejscu. O wszystkim można przeczytać na fanpage-u sklepu na facebooku.

      Usuń
  3. Fajnie, że powstają takie sklepy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie to bardzo ucieszyło, dlatego jak dowiedziałam się, że będzie otwarcie to nie mogłam się nie wybrać.

      Usuń
  4. Jaki fajny sklep, ciekawe czy jest coś takiego w mojej okolicy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A skąd jesteś? To może znam jakieś fajne sklepy w Twojej okolicy :-)

      Usuń