wtorek, 1 listopada 2016

Moje prace z pokazów na DWC i Q&A.

Dzisiaj tak jak obiecałam pojawią się zdjęcia aż dwóch prac, które wykonałam na pokazach na Dolnośląskich Warsztatach Craftowych.
Tag z motylem

Torebka na prezent




Lubię oglądać scrapowe filmiki i jak widzieliście jestem członkinią grupy Scraptube na facebooku i Kasia zapoczątkowała Q&A składające się z 10 pytań. I teraz przyszedł czas, że dostałam podwójną nominację od Beaty i Czarownicy, więc jeśli ktoś ma do mnie jakieś pytania to piszcie je tutaj w komentarzach, żebym mogła je łatwo odnaleźć. Postaram się na nie odpowiedzieć w postaci posta.

6 komentarzy:

  1. Co za wspaniałe tagi. Gratuluję talentu i cierpliwości, bo chyba trzeba ją posiadać, aby coś tak cudownego wykonać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo!!!! Według mnie tag nie zawiera aż tak dużo pracy w porównaniu np. do tworzenia całego albumu. Polecam spróbować zrobić sobie taki tag, bo to wciąga.

      Usuń
  2. Gratuluję pomysłowości! Super tagi! Pozdrawiam, Edyta

    OdpowiedzUsuń