piątek, 28 października 2016

Jak było na pierwszym dniu DWC?

Dzisiaj rozpoczęły się Dolnośląskie Warsztaty Craftowe!!!! Ja już byłam i chciałam podzielić się z Wami swoją opinią i tym co kupiłam, albo dostałam. Niestety dzisiaj byłam tylko półtorej godziny, ale w tym czasie udało zrobić mi się drobne zakupy i wpaść na świetny pokaz ozdabiania tekturek, który poprowadziła Roma. A Wy byliście już na DWC? Wybieracie się może na kolejny dzień tej super imprezy? Możecie mnie poznać, po tym, że mam plastikowy identyfikator ze swoim nickiem :-)

Teraz obiecane zakupy i miła niespodzianka od sklepu Świat Stempli czyli tekturki.

Kosteczki 3D w każdej ilości i grubości zawsze się przydadzą
Dostaliśmy super tekturki od Świata Stempli

I oczywiście do mixmediowania kupiłam złoty piasek




Już nie mogę się doczekać jutra, bo odbiorę swoje zamówienie w 13arts, ale pewnie nie będę mogła się oprzeć i coś jeszcze kupię, więc w najbliższym czasie zapraszam Was na posta z kolejną porcją zakupów. I jutro przy dobrym świetle zrobię Wam zdjęcie tekturki, którą ozdobiłam metodą postarzania jak pokazywała Roma na swoim pokazie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz