sobota, 29 października 2016

Jak się bawiłam na kolejnym dniu Dolnośląskich Warsztatów Craftowych?

Dziś znów kolejny post opisowo,zakupowo, niespodziankowy. Chyba to ostatnie słowo najbardziej opisuje mój dzień, bo dzisiaj na zlocie miałam MEGA niespodziankę kto był lub zagląda na mój instagram ten wie co to było, a kto jeszcze nie wie to musi wykazać się cierpliwością. Dzień zaczęłam od pokazów pięknych layoutów tworzonych przez Kasię, potem robiliśmy torebki na prezenty.
Taką torebkę wykonałam


Potem odczytałam wiadomość od Asi na grupie, w którym miejscu można od niej odebrać nasze przypinki. Bardzo cieszę się, bo w końcu poznałam Asię i dziewczyny z naszej grupy ScrapTubowej!!! 


Potem zaczęły się godziny handlowe, więc zaczęłam szaleć z zakupami. Oczywiście na początek odwiedziłam 13arts i odebrałam swoje zamówienie, chociaż było bardzo dużo rzeczy, które mnie kusiły może jeszcze jutro na pomyślę o jakiś zakupach kolejnych tam. Tak mi się podobało na letniej edycji robienie Project Life-a przez Michelle, że bardzo duże zakupy zrobiłam w Family Portraits. Kupiłam też trochę wycinanek tekturowych i bazy do kartek. Oczywiście jestem wielką gapą i zapomniałam kupić jakiś papierów, ale spokojnie jutro będę miała na czym scrapować.

Malutkie zamówienie z 13 arts  można powiedzieć, że to podstawa tworzenia

Chrobotek jako wypełniacz do prac mixmediowych

Największe szaleństwo - zakupy w Family Portraits

Kilka tekturek z Wycinanki

Bazy i serduszka z Rapakivi

I na koniec ta największa niespodzianka. Myślałam, że nie mam szansy i nie sprawdzałam wyników konkursu na komentarze na blogu APScraft, a okazało się, że wygrałam. Dziękuję całej ekipie APScraft za ich czujność i dzięki temu dzisiaj dostałam nagrodę za ten konkurs!!!!! 

Nagroda z konkursu


A Wam jak podobają się Dolnośląskie Warsztaty Craftowe? Zapraszam do wszystkich dziewczyn na ich blogi i kanały i oczywiście na bloga Kwiatu Dolnośląskiego gdzie będziecie mogli znaleźć więcej zdjęć z tej imprezy.

1 komentarz:

  1. Super, masz świetną pasję. Szkoda, że ja nie mam talentu do takich prac. Pozostaje mi jedynie podziwiać wytwory innych

    OdpowiedzUsuń