poniedziałek, 10 października 2016

Kartka ślubna.

Po trochę dłuższej przerwie wracam z kartką na, którą dostałam zamówienie. Obiecałam, że na blogu nie pojawi się do 30 września  to dopiero teraz udało mi się znaleźć czas, żeby poddać ją Waszej ocenie. Kartka miała mieć prostą formę, dlatego ze stron książki, która jest moim art journalem stworzyłam książkę na której umieściłam dwa cytaty o miłości. Do kartki wykonałam kopertę w bardzo podobnym stylu. Napiszcie w komentarzu czy chcielibyście zobaczyć zdjęcia z powstawania takiej książki, bo kiedyś Marta z którą wymieniałam się happy mailami spytała do czego używam stron  z książek. Zachęcam do komentowania co mogę poprawić w blogu jak i w swoich pracach.

Koperta na kartkę z imionami Pary Młodej

I sama kartka

7 komentarzy:

  1. Pomyśl nad kartką dla mnie! ślub się szykuje a czasu coraz mniej! I jak najbardziej z kopertą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyśl nad kartką dla mnie! ślub się szykuje a czasu coraz mniej! I jak najbardziej z kopertą!

    OdpowiedzUsuń
  3. Już myślę o niej :-) Kolory są mi znane :-P

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna- skromna i delikatna :)ma w sobie "to coś" :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Zawsze jak robię kartki na takie Uroczystości to szukam odpowiednich cytatów, które powinny być wskazówką na całe życie.

      Usuń