piątek, 30 września 2016

Jak wykorzystuję blejtramy w scrapbookingu?

Nie wiem jak Was zachęcić do komentowania to mam nadzieję, że pytanie z tematu zachęci Was do opowiedzenia trochę o swoich pracach w części scrapowych. Ja dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwa swoje blejtramy, które wykonałam. Pierwszy to jest blejtram wykonany dla mojej Mamy z moim zdjęcie. Całe tło wykonane jest z pomocą niebieskiej perłowej mgiełki. Do ozdoby użyłam serwetki, pisaka perłowego, z którego zrobiłam niebieskie perełki, perełki samoprzylepne i tekturkę zębatkę, żeby kojarzyło się z tym co lubię czyli różnymi pasjami technicznymi.


Drugi blejtram nazywam blejtramem pamięci. Przedstawia on zdjęcie moich Dziadków. Jest w stonowanych kolorach, ale postanowiłam go trochę przełamać niebieskimi dodatkami. Nazywam go blejtramem pamięci, ponieważ niestety Dziadków ze mną już nie ma, ale zawsze kiedy mam gorszy dzień, albo mam jakiś problem patrzę na ten blejtram, który wisi na ścianie w moim pokoju i myślę co w danej sytuacji poradziliby mi Dziadkowie.


Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam historią moich dwóch blejtramów. Napiszcie w komentarzu czy dotrwaliście przez te opisy czy jak najszybciej szukaliście gdzie są zdjęcia. Chciałabym, żeby bloga Wam się dobrze czytało dlatego proszę napiszcie mi w komentarzach czy wolicie kiedy tekst jest przeplatany zdjęciami czy tekst i potem same zdjęcia z podpisami? Zapraszam do komentowania i do czytania  nowych postów. Może nawet jutro pojawi się tu jakiś króciutki post.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz