poniedziałek, 23 stycznia 2017

Jak się zmotywować do działania? - Mixmediowa ramka

Hej. Mam nadzieję że tytuł Was choć trochę zaciekawił i zajrzycie do tego posta. Jak każdy wie sesja to ciężki czas, dlatego ja w ramach walki ze stresem, ale też przypominania sobie, że to wszystko ma mnie zaprowadzić do mojej miłości czyli wszystkich śrub, silników postanowiłam stworzyć coś co będzie mi przypominało o tym celu. I tak już od kilku dni w mojej głowie narodził się pomysł stworzenia mixmediowej ramki, którą za chwilkę zobaczycie tutaj na zdjęcie, a fragment mogliście zobaczyć na Instagramie. Bazą jest zwykła ramka kupiona w Pepco, którą mogliście zobaczyć w haul-u scrapowym. Na samym początku zagessowałam ją białym gessem z 13arts. Następnie chcąc uzyskać efekt starego złota i miedzi użyłam ColorGel-i, które nakładałam z pomocą mokrych chusteczek. Myślałam jeszcze o użyciu ich jako pasty strukturalnej, ale niestety nie umiem jeszcze dostosować odpowiednich proporcji z Magic Powder i niestety się nie udało, chociaż na samej górze ramki możecie zobaczyć tą próbę. Chciałam w tym miejscu użyć maski z Fafame o kształcie prostokątów.  Jako wypełniaczy pracy użyłam papieru scrapowego z kolekcji vintage, chrobotka, kulek szklanych z 13 arts, mikrokulek i złotego piasku. Napis stworzyłam przy użyciu ColorGel i Glossy Accent. Jest on naklejony na kosteczkach dystansowych. Głównym elementem jest śruba, którą znalazłam w swoim zestawie zdobytym na targach pracy, który był rozdawany jako gadżet reklamowy. Nigdy nie pomyślałabym, że tam znajdę coś tak fajnego co teraz będę mogła używać w mixmediowych pracach. Na zakończenie do ramki przykleiłam serduszko i całość popsikałam mgiełką w kolorze Vintage Photo. Efekt całej mojej pracy możecie zobaczyć na zdjęciach. A Wy jak motywujecie się do działania? Czy mixmediowanie daje Wam taki odpoczynek jak mi?
Próba pokazania, że napis jest na kosteczkach 3D

Miała to niby być maska, ale wyszedł i tak ciekawy efekt

Całość pracy

4 komentarze:

  1. Śliczna!! Bardzo oryginalna, nie widziałam dotąd takiego pomysłu, a co dopiero jego realizacji. Brawo, to jest prawdziwy artysta, który ma własną fantazję i tworzy prace wyróżniające się na tle innych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Myślę, że to jest jedna z najlepszych twórczych możliwości wyrażenia siebie te faktury, kolory. Jeśli będziesz mieć czas w lipcu to polecam na Dolnośląskich Warsztatach Craftowych zapisać się na warsztaty do Olgi lub Aidy to one wprowadziły mnie w ten świat i pozwoliły zakochać się w mixmediowaniu. A jeśli nie warsztaty to chociaż pokaz produktów 13arts.

      Usuń
  2. No no no
    Pomediowalas sobie całkiem, całkiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakochałam się w mixmediowaniu. Musimy na którymś spotkaniu wspólnie pomediować to będzie można sobie popożyczać mgiełki itp. :-)

      Usuń