czwartek, 12 stycznia 2017

Obietnica spełniona - dwie nowe kartki.

Hej. Tak jak Wam pisałam już ostro biorę się do pracy, żebyście mogli oglądać tu moje prace, a nie tylko czytać długie posty. I dzisiaj właśnie była okazja, ponieważ w styczniu moi Przyjaciele mają urodziny. W sumie powinnam je dodać jak obdarowani je otrzymają, ale mam nadzieję, że do te pory nie zobaczą tego posta.  Stworzyłam dla nich dwie kartki, chociaż kartka męska mogłaby być wspólną, bo pojawia się na niej i Pani i Pan. Myślę, że to ona sprawiła mi większy problem. Jeszcze jednym wyzwaniem, które miałam przy kartce tak jak mogliście zobaczyć na moim Instagramie było napisanie po grecku Wszystkiego Najlepszego. Na dziś krótki tekst tylko, a efekt oceńcie sami oglądając zdjęcia. Jak Wam się podoba?
Kartka dla Przyjaciółki

Pierwsza męska kartka w moim wykonaniu

10 komentarzy:

  1. Cudowne te kartki, świetny projekt! Motyl świetnie się prezentuje i bardzo mi się podoba, że nie jest w jaskrawych kolorach :)
    A kartka dla Pana, może być zdecydowanie kartką dla Faceta, mimo, że faktycznie pojawia się również kobieta. Boski mężczyzna pod wąsem i kobieta w wianku z kwiatów, nmeeega! Własnie zostałam fanką tej drugiej karteczki!
    Pozdrawiam, KINGA na Wieszaku ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo! Jednak męskie kartki są największym wyzwaniem, ale na szczęście brąz z niebieskim to idealne połączenie i udało mi się coś z tego stworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten motyl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kartki, szczególnie ta męska!
    Dziękuję Ci za odwiedziny i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne karteczki! Będę Ci kibicować! Jeśli masz jakąś prośbę, co mogłabym Ci przygotować, np. album, kartkę, elementy z fimo (mam foremki, wycinanki z wykrojników, ... - daj znać! Jeśli nie prezent przygotuję sama.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jakieś wycinanki, bo jeszcze niestety nie mam maszynki i chyba trochę potrwa za nim będę miała swoją :-( Ale z każdej niespodzianki się ucieszę! Mam nadzieję, że akcja się uda i na moim blogu też pojawią się jakieś osoby chętne do tej zabawy :-)

      Usuń
  6. No za męską to wielkie brawa!!! Motyl oczywiście też piękny!

    OdpowiedzUsuń