środa, 18 stycznia 2017

Scrapowy haul zakupowy.

Hej. Dzisiaj znowu przychodzę do Was z postem, który nie będzie typowo scrapowy, ale chyba wiecie, że czas przed sesją to dla studentów najgorętszy okres ciężkiej pracy na studiach. I tak teraz powinnam się uczyć, ale uznałam, że blog nie może mieć tylko jednego posta w styczniu. Dzisiaj byłam w kilku miejscach kto zagląda na mojego Instagrama mógł to zauważyć. Oczywiście nie mogło obyć się od wizyty w Empiku i drobnych zakupów akurat teraz jest wyprzedaż nawet do -90%, a z kartą MyEmpik można oszczędzić jeszcze dodatkowe 5%. I jeszcze pokażę Wam prezent, który dostałam. W Empiku kupiłam dwa zestawy z masy piankowej do tworzenia. Oczywiście jak mnie znacie to kupiłam je tylko ze względu na masę piankową, bo była w super kolorach i cena była bardzo niska, bo obniżka wynosiła aż -90% ceny początkowej. Kupiłam też ColorGel w kolorze KAG101R - Copper. Byłam też w Tigerze i kupiłam kosteczki 3D, a poszłam w sumie w poszukiwaniu tych super markerów, które były porównywane do Promarkerów. Wiecie może czy wrócą do oferty, bo ich niestety nie widziałam? Wczoraj w Pepco kupiłam ramki, które będą bazą do moich prac mixmediowych na zdjęciu tylko 2, bo 3 już zagessowana czeka na stworzenie z niej ciekawego projektu. Może w najbliższym czasie mi się to uda. I jeszcze dostałam zestaw kolorowanek z kredkami, więc pewnie posty kolorowankowe też będą się pojawiać na blogu. A z rzeczy pozascrapowych przyszły też moje okulary przeciwsłoneczne!!! Już nie mogę doczekać się lata. A Wy czekacie na lato? Upolowałyście coś ciekawego ostatnio na wyprzedaży w Empiku? Swoimi zakupami chwalcie się w komentarzach.


Mój kolorowankowy prezent :-)

Piankowe ozdoby

Ramki z Pepco

Kosteczki 3D

Color Gel
Niescrapowy zakup

10 komentarzy:

  1. Wow, ale udane zakupy i dzięki za wiadomość o promocji, muszę wpaść tym bardziej, że takową kartę posiadam :) Powodzenia na sesji!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Na prawdę warto się wybrać na zakupy.

      Usuń
  2. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym, że istniej coś takiego jak scrapbooking :)
    Co do zakupów, to tez kiedyś miałam zajawkę na kolorowanki dla dorosłych, niestety szybko mi przeszło :).
    ----------------------------------------------------------
    www.rysiacelebryt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!! Ja nadal mam zajawkę na kolorowanie :-D Zapraszam częściej jeśli się Pani chce dowiedzieć czegoś więcej o scrapbookingu :-)

      Usuń
  3. Ramki z Pepco też bym przygarnęła, ale już trochę mam zajętej przestrzeni, heh. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rzadko robię coś handmade, ale niektóre dodatki są tak świetne, że powstrzymuję się, by ich nie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze nie robilam takich zakupów, oszczedzam na mieszkanie, wiec jak uda nam sie własne M to takie zakupy bede robic codziennie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham DIY, świetne zakupy! :)

    OdpowiedzUsuń