środa, 25 stycznia 2017

Kobieca ramka na prezent.

Hej. Mam nadzieję, że zajrzycie do tego posta, bo liczba wyświetleń ostatniego bardzo mnie zmotywowała, żeby pisać dla Was częściej posty.Dzisiaj chciałabym pokazać Wam kolejną ramkę z serii mixmediowych prac, która ma być prezentem niespodzianką na urodziny mojej Przyjaciółki, więc mam nadzieję, że dzisiaj nie będzie zaglądać na mojego bloga. Bazą tak jak poprzednio jest zwykła ramka kupiona w Pepco. Na samym początku zagessowałam ją białym gessem z 13arts. Czerwoną farbę akrylową wymieszałam z Magic Powder w celu osiągnięcia pasty strukturalnej, którą nałożyłam kartą rabatową przez maskę Fafame. Nawet efekt mnie zadowolił. Jako wypełniaczy pracy użyłam papieru scrapowego, mikrokulek i złotego piasku. Napisy są zestawem z wycinanki nie kolorowałam ich tylko pokryłam Glossy Accents i nakleiłam przy użyciu Gel medium.
Całość wykończyłam wklejając w lewym górnym rogu na kosteczkach piankowych postać kobiety wyciętą z jakiegoś papieru scrapowego.  Efekt całej mojej pracy możecie zobaczyć na zdjęciach. Myślicie, że się spodoba? Wczoraj też byłam na zakupach, ale postanowiłam Was takim postem zakupowym znowu nie zanudzać, bo to miał być blog gdzie dodaję swoje pracę, a często jest tak, że jest tu też trochę lifestyle-u. Udało mi się w promocji kupić patynę do postarzania białą. I chciałam spytać jak Wy jej używacie? Zapraszam do obserowania bloga i komentowania, bo liczę na to, że posty będą tu częściej i w miarę regularnie.

Prezentacja całej ramki
Zbliżenie na napisy

Użycie maski Fafame - super struktura

19 komentarzy:

  1. Fajnie jest mieć pasję do tworzenia. Jednak takie rękodzieło to nie mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała lampka :)bardzo fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna ramka oryginalnie i z sercem wykonana :D idealny prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podziwiam Ciebie za Twoją pasję i cierpliwość do niej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! To pasja nauczyła mnie cierpliwości.

      Usuń
  5. Oczywiście, że się spodoba. Wszak kto z serca daje ten dwa razy daje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się spodobała, bo jak byłam w odwiedzinach to stała na półce :-) Chyba, że to tylko na moje odwiedziny :-P

      Usuń
  6. Piękna ramka. Gratuluję talentu i zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) Nie wiem czy to można nazwać talentem, bo jest dużo osób, które tworzą piękniejsze rzeczy.

      Usuń
  7. Świetna! :) Podaj mi swój adres, bo niespodzianka czeka, albo daj znać, czy wybierasz się w niedzielę na spotkanie KD, bo tam będę i mogłabym przywieźć prezencik do Wrocka. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam,że nie odpisywałam, ale komentarz nie przyszedł mi na pocztę i go przez to nie zauważyłam. Prawdopodobnie mnie nie będzie.

      Usuń
  8. Dicappo, proszę o pilny kontakt, bo jutro wyjeżdżam do Wrocławia.:)

    OdpowiedzUsuń