piątek, 23 września 2016

Czerwona strona art journala i wyniki naboru do DT APScraft

Dzisiaj mam dla Was posta z moją czerwoną stroną art journala czyli pracą, która była zrobiona na wyzwanie 13arts. Kto zagląda do mnie z moich znajomych to pewnie już z tą pracą spotkał się na facebooku, bo jak było wyzwanie ogłoszone to ten blog jeszcze nie istniał, a pracę chciałam bardzo zgłosić. Teraz trochę teorii o powstaniu pracy i zdjęcia, a na samym końcu cierpliwi dowiedzą się jaki wynik uzyskałam zgłaszając się do DT APScraft.



Zainspirowana pracą Tengela postanowiłam dokończyć stronę, która zaczęła powstawać już kilka dni wcześniej od testu kredek Progresso i ich rozcierania z pomocą wody. Niestety nie wychodzi z nich tak świetne tło jak z rainbows-ów 13arts może to przez to, że jeszcze wtedy nie miałam gessa i strona była niezagruntowana. Większość mojej pracy to było wypełnianie pracy tym co znalazłam w domu. Wykorzystałam koraliki do stworzenia struktury na pracy. Nałożyłam też pastę strukturalną przez maskę i pokryłam błyszczącym lakierem do paznokci, którym także pokryłam tekturkę, bo miało być błyszcząco, a specjalnych preparatów jeszcze nie posiadam. Ciekawe jest to, że tekturka to nic innego jak grzyby kurki, którą dostałam od Michelle na DWC. Na sam koniec dodałam napis określający mój nastrój na zdjęciu, obok niego dodałam też czerwonym błyszczącym markerem napis kibic i FCB. Całość wykończyłam kryształkami, bo miało być bardzo świecąco. Nie wiem czy nie za dużo tego czerwonego, ale mam nadzieję, że napiszecie mi o tym w komentarzu jak Wam się podoba z tą ilością czerwieni.
 



 
Tak jak obiecałam dla wszystkich cierpliwych chciałabym napisać Wam wyniki rekrutacji do DT APScraft od swojej strony. Mi niestety się nie udało, ale myślę, że jutro na stronie APScraft pojawią się wyniki i poznamy osoby, które nas będą inspirowały swoimi pracami. Cierpliwym zdradzę też, że cierpliwie czekam na kolejne rekrutacje do DT, żeby może kiedyś móc Was w jakimś inspirować. Od czasu kiedy zaczęłam mixmediowanie na warsztatach u Aidy to najbardziej marzy mi się dołączenie do DT 13arts. Może kiedyś spełnię to marzenie. Trzymajcie kciuki i jeśli macie ochotę i znajdziecie jakiś nabór do DT piszcie w komentarzach może akurat to będzie ten do, którego uda mi się zgłosić!

2 komentarze: