sobota, 24 września 2016

Happy mail od Marty.

Wczoraj wieczorem miałam niespodziankę, bo jak wróciłam do domu okazało się, że czeka na mnie przesyłka sporych rozmiarów co mogliście zobaczyć na moim Instagramie. Zawsze oglądałam filmiki dziewczyn jak rozpakowują takie paczki z przydasiami  tzw. happy maile. Sama marzyłam o takich wymianach i najpierw brałam udział w KIT-owej wymianie, ale to nie jest do końca to samo, bo tam mamy jakiś temat przewodni paczki,  a w happy mailach dzielimy się tymi przydasiami na jakie mamy ochotę. Kiedyś napisałam do Beatki czy nie byłaby chętna na taką wymianę i się zgodziła jeśli chcecie zobaczyć co dostałam to zapraszam do poszukania na moim Instagramie zdjęcia z tej wymiany, jak macie ochotę zobaczyć co ja wysłałam Beatce to na Yotube kanał: Bea art na Youtube. Kiedy Asia na naszej grupie scraptubowej ( jeszcze mnie z niej nie wyrzucili, chociaż nie mam kanału na Youtube) napisała o możliwości takich wymian to miałam trochę obaw czy się zgłosić, ale w końcu postanowiłam i zgłosiła się Marta, że z chęcią się ze mną wymieni i wczoraj listonosz przyniósł mega paczkę, której wielkości się nie spodziewałam. Mam nadzieję, że Marta z mojej też będzie zadowolona chociaż ja nie mam aż tak dużo rzeczy. Teraz zapraszam Was do obejrzenia tego co było w przesyłce od Marty:

papiery ( nie wszystkie są na zdjęciu, bo nie mam tak dużego tła do robienia zdjęć)
odbitki stempli




ozdoby z masy Fimo
wycinanki z wykrojników






taśmy ozdobne
kwiatki papierowe
 kartka świąteczna
wstążki, kryształki, naklejki, tagi, cekiny i inne dodatki






I na koniec piękny mini album świąteczny, który Marta dla mnie zrobiła:
Może jak go uzupełnię to wtedy powstanie jakiś filmik gdzie Wam pokażę wygląd w środku.

Dziękuję bardzo Marcie, bo teraz mam dużo wycinanek i przydasi, nie zostało nic innego jak tworzyć pracę. Myślę, że dzięki temu Wy będziecie mogli oglądać tu jakieś posty z moimi nowymi pracami. Już mam pomysły na layouty tylko muszę znowu uzupełnić zapas wywołanych zdjęć.

Napiszcie mi w komentarzach czy też bierzecie udział w takich wymianach, albo czy chcielibyście brać w nich udział i co Wam podoba się najbardziej z mojego happy maila od Marty.

Nie wiem czy zauważyliście, ale jak o kimś wspominam i ma on swój kanał na Youtube, bloga to pod nazwą staram się Wam umieścić linka do tej osoby wystarczy kliknąć.  Serdecznie zapraszam do wszystkich osób, grup o których Wam dzisiaj napisałam. I nie bójcie się pytać jeśli jesteście początkujące, bo większość dziewczyn z chęcią się z Wami wymieni. Ja oczywiście też.


1 komentarz:

  1. Jakie piękne te DIY. Może i ja się skuszę na coś podobnego, lubię robótki ręczne. ;)

    OdpowiedzUsuń