wtorek, 13 września 2016

Strona tytułowa mojego art journala.

Jeśli ktoś mnie śledzi na Instagramie to na pewno nie będzie dla niego nowością zdjęcie tej strony. Zrobiłam ją tylko z użyciem tego co miałam w domu czyli strony z książki, która tworzy mój art journal, farbek i lakieru do paznokci. Najpierw zrobiłam napis ART, do którego zrobienia użyłam lakieru do paznokci i welurowej posypki. Cały napis utwardziłam lakierem do włosów. Z pozostałych stron książki powycinałam serca, które poprzyklejałam w różnych miejscach i całość pomalowałam niebieską farbką z dodaną dużą ilością wody. Taki efekt uzyskałam:

Tworzenie napisów
I w końcu strona tytułowa!!!!





Już mam pomysł na kolejne posty, które tu będą się pojawiać, ale jeśli macie ochotę o coś zapytać, albo chcecie, żebym napisała o jakimś produkcie, który posiadam to piszcie mi o tym w komentarzach. Tak się zastanawiam czy oglądacie scrapowe filmiki na Youtube jeśli tak to macie swoje ulubione kanały czy może chcielibyście o tym przeczytać mój post ( kogo ja oglądam, jakie są moje ulubione filmy). Dziękuję za wszystkie komentarze, które tu piszecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz