sobota, 10 września 2016

Moje plakaty meczowe, bo digital scrapbookingiem tego chyba nie można nazwać.

Dzisiaj trochę długi tytuł posta, ale to dlatego, że nie wiem jak zakwalifikować te prace. Przed Mistrzostwami Świata 2014 zostałam zaproszona do grona grafików strony Piłkarskie Konfrontacje i zrobiłam dla nich kilka plakatów, które miały zapowiadać zbliżające się mecze. Dzisiaj po dwóch latach chcę się z Wami nimi podzielić na moim blogu.








Podobają się Wam? Uznalibyście je za rodzaj digital scrapbookingu czy bardziej zabawy graficznej? Dziękuję za wszystkie Wasze poprzednie komentarze!!!! Jeśli macie ochotę to komentujcie, bo to mi pokazuje, że ktoś czyta bloga i daje motywację do pisania kolejnych postów. Z komentarzy też mogę dowiedzieć się co się Wam podoba, a co powinnam zmienić.

Do następnego postu!!!!! Jeszcze nie wiem czy to będzie któraś strona z mojego art journala i opis jej powstania czy może do tego czasu powstanie jakaś nowa praca, więc dla mnie to też będzie niespodzianka.
Jeśli chcecie na bieżąco wiedzieć co się u mnie dzieje i jakie prace są w trakcie tworzenia to zapraszam do subskrybowania mojego Instagrama: https://www.instagram.com/natali_nho/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz