czwartek, 15 września 2016

Ozdoby z masy piankowej.

Dzisiaj nie będzie typowego postu o pracach, które zrobiłam. Ostatnio Beata w swoim filmie pytała czym barwię masę dlatego postanowiłam napisać o tym post. Ja oprócz mas o których można przeczytać dużo i znaleźć filmy na Youtube kupuję masę piankową. Przypomina ona po wyschnięciu trochę piankę, którą można kupować w arkuszach, ale nie jest to foamiran. I to właśnie im moje ozdoby zawdzięczają takie kolory. Często mieszam dwa kolory, żeby uzyskać ciekawszy efekt i dzięki temu zrobiłam ozdoby różowe pomarańczowe i ciemno zielone. Jeszcze chcę spróbować jak będę one się mieszać z masą Fimo, bo próbowałam ostatnio tworzyć ozdoby z masy KOH-I-NOOR, ale niestety ona jest bardziej jak glina i nawet po wyschnięciu pęka. Dziękuję za każdy komentarz. Jeśli chcecie coś więcej wiedzieć to piszcie w komentarzu pod tym postem.

Masa, którą teraz posiadam.



Jeśli będziecie chcieli to kiedy zrobię jakieś ozdoby z tej masy to będę mogła napisać jej recenzję, bo ostatnio używałam zestawu 8 kolorów z Empiku, a tą dopiero niedawno kupiłam i nie miałam okazji spróbować robić z niej ozdób.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz